Егда хоронят коего человека,то ко гробу приступити да и заговор трижды молвити.потребно,дабы ни кой человек жив не в счёт творящего ,при сем не бысть.благо ежели мёртва по смерти во дому три дни во гробе держат и ежли по нощь кую сие творити,но сила и ежели пред погостом,егда идти мёртву на погост,то и имя сведать да и честь над ним трижды таков заговор.:" во сокровенном царстьве да во тайном государстве еси хоромы мнози,а то не хоромы,то гробы сосновы да гробы дубовы.яко во сих хоромах еси,то людия мертви,да то и ти,(имя покойного),меж живыми ходе да смерти сподобися.а и нейди ти,во сокровенно царьство да во потоённое государьство един,а вземь ти от живых се сопутника,имя коего,(имя,коего извести потребно).доколе раба божия имя к се не взыщешь,дотоле во сокровенное царьство да во потаёное государьство не внидешь.тако еси коего перстом аз кажу,той те и сопутник.во веки вечныя.аминь." далее егда прилучиться с ворогом на кой тропе сойтись,то потаённо перстом укажи да мыслью молви:" се те сопутник,(имя мертвого),яко бысть раб божий имя ворога,меж людия житель,тако ныне гроба сподобится.по веки вечныя.аминь." тако се и свершено.
Дабы мёртв жива к се свёл (Евдокия)
Страница: 1
Сообщений 1 страница 3 из 3
Поделиться22014-03-26 20:15:49
Если на кладбище указать жертву сильнее сработает?
Поделиться32014-03-26 20:22:39
Сильнее при покойнике будет.
Страница: 1