Мало сходятся по любви, а всё боле по долгу. Тако младой девице, егда кольцом вковы ставить, то расчёт ведать надобно: муж перьва добро оставить должен, дабы с сумой помиру по смерти его не пойти, а второ того мужа, коли не угоден во гроб свести не трудно. Вземь плат вдовий чёрен да аще преставиться кто, тако ко избе той иди, яко на разум вспадёт и плат разверни да во руцех держа таково молви:
Еси же ты вдовица, буде во подели сподручница, буде мене пособница, яко волюшку спознавала о судьбине вдовьей горевала, за гробом шла да скорби понесла, тако благослови ти мя на вдовью долю да на полну волю. Во твом-то плате ходить да судьбинушку разделить. Яко того мертвеца сорочины, имя мёртвого, раба божия ,имя мужа, день смертный. Аминь.
Дале сорок дён пост содержи да трапезы многи ставь благоверному, а егда за стол то един кус хлеба вкушай да во тайне дело держи. Егда спросит почто не вкушаешь, то хвори помяни. Аще ставлен стол бысть, то хлеб преломи да таково молви:
Мене глад, а рабу божию имя мужа, во гроб дорога верна да гладка. Сколь яствы не вкусить мене, столь годов не прожить рабу божию имя. Аминь.
После сорочин хвори мужа взыщут, едва полон месяц проживёт.