Вервь ту надобно вить своеручно да со причётом таковым:
А иже верьвь на потребу людскую да на труд бурлацкой, а иже есмь верьвь на потребу людскую, дабы вора взятии да во темницу свесть, во темницу да во тёмну, заключенником да колодником. А еси ты верьвь мене не на бурлацкой труд потребна да, еси же не ради, чтоб вора во темницу свесть, а еси ты мене верьвь потребна, чтоб через тя рабу божию имя живот скончати. Тако бы бременился да ко земи клонился раб божий имя, яко под тяжестью бурлацкой, тако бы кручинушкой изводился раб божий имя, яко колодник да осужденник, кабы тому век во каторге скончати. Бысть же по слову сему. Аминь. Честь столь раз, покуда верви не свить. Тако взятии ея свиту да разомкнуть надвое да на равные ножом. Да притом, тако примолвить: на дело чёрно свита да ради пагубы разомкнута. Аминь.
Тако сие дело расчесть, дабы друга полунощь на млад месяц пришлась. Да на погост со единой частиной верьви той идти да хлеба чёрна кус взятии на подать. Надобна могила повешена, чтоб церьковь не благословила. Тако могилу-то и днесь приищи. На могиле хлеб клади да девять земных поклонов со таковым причётом:
Еси же ты, мертвяк незнаем. Кладу те дань за пособь, яко ты церьковью не отпет да во молитвах-то не помянут, тако бродить те веки по свету, тако не ведати спокою. А и благослови ты верьвь сию, Иудиным наказанием, на коего Живаго верьвь придёт, тому со смертушкой чрез сорок дён венчаться. Дань - ключ, уговор замок, а кровь печать аминь.
Несколь капель крови творящаго на могилу пасть должно. Дале верьвь на девять дён зарыть да и без дани после тако ж во полунощь взять. На иной день на закате найти осину, в месте глухом, либо малолюдном. Той осине поклониться да поясным, а не земным поклоном да со таковой речью, верьвь ко ветви привязать:
Матушка осинушка, яко приняла ты Иуду грешна, тако ж прими и раба божия имя. Древним уставом, не рушимым уговором. Ключ да замок. Аминь.
Втору частну той верёвки как ни на есть ворогу отдать. Тако и конец обряду.