Егда бысть при гробе кой человек, дабы лик смертный отвратить тако содеять подобает: вземь короб древесный сосновый да коли несть, то и дубовый годен да соломена человека сотвори во средину клади три власа хворого да и причёт молви, дабы жива и соломена человецев породнить.
«Словесами древними да издревле ведомыми тя нарекаю именем, имя хворого, да буде ти от сих словес суть, имя хворого, кровушка-то от кровушки, влас да от власа, сердце-то от сердца, а и плоть-то от плоти да душа-то ина есмь. Буде тако, яко глаголано да и то буде древним сговором да сокреплено, от словес-то от сих да покон веку раба божия имя хворого. По веки вечные аминь».
Дале соломена человеца обернуть во чёрный плат да кой на погост ходили, да и клади во древен короб, яко во гроб. Дале короб покрыть да во земь зарыть да на погосте, а егда перьва горсть потребна со именной могилы. Да при том деянии таково молвить:
«яко наречён еси сей человек именем Живаго раба божия имя, яко емлет во се то окромя души раба божия имя, то и емлет на ся хворобы Живаго раба божия имя да во земь-то снесёт да и во гробе сокроет. По веки вечные аминь».
То и делу венец, а чрез три дни восстанет жив человек от хворобы смертной.